Szpitale w polsce

biegunka związana z biegunką w 12 szpitalach w prowincji Quebec. Przeprowadziliśmy również badanie kliniczno-kontrolne, aby zidentyfikować czynniki ryzyka w naszej populacji pacjentów. Postawiliśmy hipotezę, że typowy szczep może być powiązany z prawie równoczesnymi wybuchami w wielu instytucjach i że ten szczep będzie wykazywał postulowane czynniki wirulencji – konkretnie, obecność toksyny binarnej i częściowe delecje genu tcdC. Metody
Szpitale uczestniczące
Od 11 stycznia do 26 czerwca 2004 r. W 12 szpitalach wdrożono nadzór nad szpitalną biegunką związaną z C. difficile i związanymi z nią powikłaniami. Badanie przeprowadzono w ramach rutynowego instytucjonalnego zarządzania epidemiami i zatwierdzono przez dyrektora usług profesjonalnych w każdej instytucji. Zebrano informacje o każdym szpitalu, w tym o rodzaju placówki opieki zdrowotnej, pojemności łóżkowej i przyjęciach uwzględniających wiek.
Definicje nadzoru
Biegunkę związaną z C. difficile zdefiniowano na podstawie obecności biegunki i testu pozytywnego na toksynę A, toksynę B lub C. C. difficile. przez nagły początek biegunki bez alternatywnego wyjaśnienia i rozpoznania rzekomobłoniastego zapalenia jelita grubego na podstawie endoskopii; lub przez histologiczny dowód tego stanu. Przypadek został uznany za szpitalny, jeśli objawy wystąpiły po 72 godzinach lub dłużej po przyjęciu pacjenta lub rozpoznaniu biegunki związanej z C. difficile w ciągu jednego miesiąca po wcześniejszym przyjęciu. Epizod uznano za nowy, jeśli wystąpił więcej niż osiem tygodni po wcześniejszej diagnozie biegunki związanej z C. difficile. Noworodki i psychiatrzy zostali wykluczeni.
Charakterystyka pacjentów i wyniki pomiarów
Zebraliśmy dane dotyczące wieku i płci każdego pacjenta, oddziału, w którym nabyto biegunkę związaną z C. difficile, grupy związanej z diagnozą oraz tego, czy on / ona otrzymywał antybiotyki w szpitalu w ciągu sześciu tygodni przed diagnozą C. difficile. Zmierzone wyniki obejmowały nieobciążoną i możliwą do przypisania 30-dniową śmiertelność oraz wskaźniki kolektomii i choroby wymagające intensywnej opieki z powodu biegunki związanej z C. difficile. W przypadku każdej śmierci, dwóch lekarzy oceniało niezależnie, czy biegunka związana z C. difficile była przyczyną, przyczyną, czy też nie była związana z przyczyną śmierci. Została uznana za przyczynę śmierci, jeśli lekarz uznał, że pacjent nie zmarłby w ciągu 30 dni w przypadku braku biegunki związanej z C. difficile. W przypadku sporu obydwaj lekarze osiągnęli konsensus. Przypadek biegunki związanej z C. difficile został sklasyfikowany jako ciężki, jeżeli pacjent zmarł w ciągu 30 dni po rozpoznaniu, który można przypisać temu stanowi lub jeśli pacjent wymagał w związku z tym zabiegu kolektomii lub intensywnej opieki.
Case-Control Study
W badaniu prospektywnym wykorzystaliśmy losową próbkę 15 procent pacjentów z biegunką związaną z C. difficile. Następnie wybraliśmy jednego pacjenta kontrolnego na pacjenta z biegunką związaną z C. difficile na podstawie wygenerowanej komputerowo listy pacjentów, którzy zostali przyjęci i zwolnieni z tej samej instytucji w okresie badania
[patrz też: chcę zostać dawcą szpiku, wykaz alergenów, szkoły rodzenia ]
[podobne: zasłużony honorowy dawca krwi leki, przychodnia zielona góra, płatki teff ]