Działania dyscyplinarne prowadzone przez rady lekarskie i wcześniejsze zachowania w szkole medycznej czesc 4

Federacja Państwowych Izb Lekarskich zatwierdziła i współpracowała z badaczami tego badania. Aby chronić poufność, nie wymieniliśmy liczby zdyscyplinowanych lekarzy według szkoły medycznej, roku ukończenia szkoły lub stanu, w którym miały miejsce działania dyscyplinarne. Wyniki
Tabela 1. Tabela 1. Opis 740 naruszeń wśród 235 lekarzy, którzy doprowadzili do działań dyscyplinarnych ze strony 40 Państwowych Izb Lekarskich. Zapisy dla 235 z 243 lekarzy, którzy byli zdyscyplinowani i dostępnych było 469 z 486 lekarzy kontrolujących. Każdy z tych 704 lekarzy ukończył jedną z trzech szkół medycznych w latach 1970-1999. Jedna lub więcej z 40 państwowych komisji lekarskich zdyscyplinowało lekarzy; nieprofesjonalne zachowanie było podstawą co najmniej 74 procent naruszeń (tabela 1). Większość lekarzy, którzy zostali ukarani, popełniło wiele naruszeń; dla 94 procent tych, którzy byli zdyscyplinowani, jedno lub więcej naruszeń wiązało się z nieprofesjonalnym zachowaniem.
Tabela 2. Tabela 2. Charakterystyka demograficzna i miary wyników akademickich dla 704 lekarzy z trzech szkół medycznych. Zdyscyplinowani lekarze mieli nieco niższą średnią średnią GPA, niż lekarze kontrolujący (tabela 2). Wyniki MCAT były również nieco niższe wśród zdyscyplinowanych lekarzy, podobnie jak wyniki z NBME Part I i wyniki USMLE Step 1. Nie było różnicy w wynikach dla lekarzy, którzy dwukrotnie wzięli MCAT. Zdyscyplinowani lekarze byli mniej więcej dwa razy bardziej prawdopodobni niż lekarze kontrolujący, którzy nie przeszli co najmniej jednego kursu przy pierwszej próbie, zarówno w przedklinicznych, jak i klinicznych latach szkoły medycznej.
Ogólnie rzecz biorąc nieprofesjonalne zachowanie
Tabela 3. Tabela 3. Rodzaje nieprofesjonalnych zachowań w szkole medycznej i powiązania z późniejszymi działaniami dyscyplinarnymi. Dwukrotnie większa część zdyscyplinowanych lekarzy niż lekarze kontrolujący wykazali nieprofesjonalne zachowanie w szkole medycznej (tabela 3). W nieskorygowanych analizach zdyscyplinowani lekarze częściej niż lekarze kontrolujący prezentowali następujące rodzaje nieprofesjonalnych zachowań w szkole medycznej: nieodpowiedzialność, zmniejszona zdolność do samodoskonalenia, słaba inicjatywa, upośledzone relacje ze studentami, mieszkańcami i wydziałami, upośledzone relacje z pielęgniarki i nieprofesjonalne zachowania związane z niepokojem, niepewnością lub nerwami.
Tabela 4. Tabela 4. Skorygowane analizy medyczno-szkolnych predyktorów działań dyscyplinarnych wśród 235 lekarzy dyscyplinarnych i 469 lekarzy kontrolnych. Analiza wieloczynnikowa ujawniła trzy zmienne dotyczące szkoły medycznej, która niezależnie przewidywała działania dyscyplinarne. Nieprofesjonalne zachowanie wiązało się z trzykrotnym wzrostem ryzyka późniejszych działań dyscyplinarnych i stanowiło największe ryzyko związane z populacją (26%) (tabela 4). Niskie wyniki MCAT i niskie stopnie w pierwszych dwóch latach szkoły medycznej również były znaczącymi predyktorami, a populacyjne ryzyko działań dyscyplinarnych wynosi odpowiednio procent i 7 procent.
Rodzaje nieprofesjonalnych zachowań
Oceniliśmy rodzaje zachowań nieprofesjonalnych i częstotliwość ich występowania w szkole medycznej (tabela 3)
[podobne: korony na cyrkonie, wykaz alergenów, endodoncja warszawa ]
[przypisy: terapia bydgoszcz, endodoncja warszawa, dermatologia estetyczna warszawa ]