Działania dyscyplinarne prowadzone przez rady lekarskie i wcześniejsze zachowania w szkole medycznej ad

Informacje na temat specjalności uzyskano z pliku Masterfile 14 American Medical Association oraz z bazy danych American Board of Medical Specialties. Pomiary
Zapisy akademickie absolwentów szkół medycznych zawierały wnioski o przyjęcie, oceny kursów, oceny z oceny, wyniki z egzaminów licencyjnych, korespondencję administracyjną i list polecający dziekana do programu rezydencyjnego. Asystenci zajmujący się badaniem i badacze akademiccy w ramach tego badania zgromadzili dane z tych zapisów, nie mając przy tym dostępu do stanu klinicznego lub kontroli lekarzy.
Negatywne fragmenty dotyczące zachowań zawodowych zostały usunięte z raportów rozmów kwalifikacyjnych, ocen kursu (w tym znaczników wyboru w wyznaczonych polach na formularzach ratingowych i komentarzy narracyjnych), listów polecających dziekanów do programów rezydencji i wszelkich dokumentów w plikach uczniów datowanych przed ukończeniem studiów . Formularze oceny kursu zawierały przedmioty przeznaczone do uchwycenia całości zachowań zawodowych.
Ogólna ocena nieprofesjonalna
Fragmenty zawierające informacje o nieprofesjonalnym zachowaniu zostały zebrane i przypisano im ocenę wagi tego zachowania przez co najmniej dwóch badaczy. Definicja nieprofesjonalnych zachowań została oparta na naszych wcześniej ustalonych kryteriach.15,16 Skala ocen nieprofesjonalnych zachowań obejmowała pięć kategorii ocenianych w badaniu pilotażowym UCSF: brak, ślad, problem, problem i ekstremum.7 Decyzja a priori była sprawił, że oceny byłyby podzielone na dwie kategorie, z kategoriami obaw, problemu i skrajności spełniającymi próg nieprofesjonalnych zachowań. Badacze, którzy przypisali oceny, mogą odwołać się do akademickiego pliku, aby podać kontekst dla fragmentów. W ocenach negatywnych fragmentów umowa międzyobserverowa wynosiła 91 procent; korelacja między obserwacjami wyniosła 95% w przypadku oceny dotkliwości braku lub śladu w porównaniu z obawą, problemem lub skrajności. Osiągnięto konsensus we wszystkich niezgodnych rankingach.
Rodzaje nieprofesjonalnych zachowań
Przeprowadzono analizę treści negatywnych fragmentów, aby scharakteryzować typy zachowań uznanych za nieprofesjonalne. Elementy z Formularza oceny profesjonalizmu UCSF oraz z naszego badania pilotażowego zostały wykorzystane do opracowania zestawu wyszukiwanych terminów związanych z oprogramowaniem (przy użyciu oprogramowania QSR NVivo, wersja 2.0) dla ośmiu rodzajów nieprofesjonalnych zachowań .5,15,16 Dwa badaczy akademickich dokonało przeglądu wszystkich komentarzy zakodowanych przez oprogramowanie; wyszukiwane hasła zostały dodane lub usunięte w drodze konsensusu. Zestawienie NVivo całkowitej liczby wyszukiwanych terminów według rodzaju zachowania na lekarza zostało przesłane do programu statystycznego SPSS. Nasilenie nieprofesjonalnych zachowań oceniano na podstawie częstotliwości wyszukiwanych haseł (brak = 0, jeden lub dwa razy = umiarkowany, trzy lub więcej razy = poważny).
Inne zmienne predyktorów
Inne zmienne obejmowały: wiek, płeć, średnią ocen dla przedmiotów ścisłych (GPA) dla przedmiotów ścisłych, wyniki z testu kolokwium medycznego (MCAT), oceny z kursów i lekcji w szkołach medycznych, a także wyniki z egzaminu na Krajową Radę Egzaminatorów Medycznych (NBME), część I lub w USA
[więcej w: terapia dzieci i młodzieży, usg kolana wrocław, badanie hcv koszt ]
[patrz też: zasłużony honorowy dawca krwi leki, przychodnia zielona góra, płatki teff ]