Działania dyscyplinarne prowadzone przez rady lekarskie i wcześniejsze zachowania w szkole medycznej ad 7

Pomimo tej możliwości, nasze badanie ujawniło silny związek pomiędzy działaniami dyscyplinarnymi ze strony 40 państwowych komisji medycznych a nieprofesjonalnymi zachowaniami wśród studentów. Co należy zrobić z wynikami tego badania. Standardy techniczne dotyczące przyjęcia do szkoły medycznej i celów końcowych ukończenia studiów powinny zostać poddane przeglądowi, aby upewnić się, że zawierają wyraźny język dotyczący zachowań zawodowych. Należy wdrożyć znormalizowane instrumenty, które oceniają cechy osobowe kandydatów do szkół medycznych i które przewidują wczesne wyniki w szkole medycznej.26 Profesjonalizm można i trzeba uczyć i modelować. 527-29 Potrzebne są ulepszone systemy oceny w celu monitorowania rozwoju zawodowego oraz dokumentowanie braków 30. Dostarczanie uczniom informacji zwrotnych kierowanych przez dowody może motywować i ukierunkowywać strategie naprawcze, ale najlepsze praktyki w zakresie usuwania braków w zachowaniach zawodowych wymagają opracowania.31,32
Niedawne badania wykazały, że studenci medycyny, którzy nie mają dokładności i nie są w stanie dostrzec swoich słabości w pierwszych dwóch latach szkoły medycznej, są bardziej prawdopodobne niż ci, którzy nie mają tych niedociągnięć, by zostać zidentyfikowani jako nieprofesjonalni w latach klinicznych33. Nasze badanie rozszerza się to odkrycie wykazało, że wśród niektórych uczniów nieprofesjonalne zachowania utrzymują się przez dziesięciolecia. Jednak postępowanie dyscyplinarne przez państwowe komisje lekarskie odbywa się znacznie rzadziej niż nieprofesjonalne zachowanie w szkole medycznej. Te dwie oceny mają nie tylko różne progi, ale również lekarze mogą poprawić swój poziom profesjonalizmu dzięki szkoleniom i doświadczeniu.34 Nasze badanie potwierdza znaczenie identyfikacji uczniów wykazujących się nieprofesjonalnym zachowaniem. Prospektywne badanie dotyczące późniejszych wyników tych studentów może ocenić wpływ interwencji na rozwój zawodowy.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierane częściowo przez Edward J. Stemmler, MD, grant Funduszu Edukacji Medycznej z NBME. To badanie niekoniecznie odzwierciedla zasady NBME, a wsparcie NBME nie zawiera oficjalnego poparcia. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Jesteśmy wdzięczni Toni Conrad i Bonnie Hellevig za pomoc w pozyskiwaniu danych; do Amandy Gilbert w Association of American Medical Colleges za dostarczanie krajowych średnich wyników MCAT; dr Rachel Glick za pomoc w organizacji badania; Drs. Eric Vittinghoff, Michael Shlipak i Gretchen Guiton za analizy statystyczne; i do Drs. Robert Galbraith i Stephen Clyman z NBME oraz dr James Thompson z Federacji Państwowych Izb Lekarskich za ich wsparcie.
Author Affiliations
Ze Szkoły Medycznej, Uniwersytetu Kalifornijskiego, San Francisco, San Francisco (MAP, AT, MAB,); San Francisco Veterans Affairs Medical Center, San Francisco (MAP); Federacja Państwowych Izb Lekarskich, Dallas (TRK); Jefferson Medical College Uniwersytetu Thomasa Jeffersona w Filadelfii (SLR, JJV); Szkoła Medyczna Uniwersytetu Michigan, Veterans Affairs Ann Arbor Healthcare System, Ann Arbor (DTS); i University of Colorado w Denver and Health Sciences Center, Denver (CSH).
Wyślij prośby o ponowne przesłanie do Dr Papadakis na Uniwersytecie Kalifornijskim, San Francisco, S-245, Box 0454, San Francisco, CA 94143 lub w [email protected].
[więcej w: szkoły rodzenia, chcę zostać dawcą szpiku, rezonans magnetyczny kolana warszawa ]
[przypisy: topmed, usg doppler cena, chcę zostać dawcą szpiku ]