Działania dyscyplinarne prowadzone przez rady lekarskie i wcześniejsze zachowania w szkole medycznej ad 5

Przykładami nieodpowiedzialności były niewiarygodne uczestnictwo w klinice i brak działań związanych z opieką nad pacjentem. Przykłady zmniejszonej zdolności samodoskonalenia polegały na braku akceptacji konstruktywnej krytyki, argumentacji i słabej postawy. Zła inicjatywa charakteryzowała się brakiem motywacji lub entuzjazmu lub bierności. Dwa rodzaje nieprofesjonalnych zachowań, niezależnie przewidywanych działań dyscyplinarnych: nieodpowiedzialność i zmniejszona zdolność do samodoskonalenia. Szanse na podjęcie działań dyscyplinarnych wzrosły wraz ze wzrostem częstotliwości nieprofesjonalnych zachowań; uczniowie, którzy byli poważnie nieodpowiedzialni (jak wskazują trzy lub więcej wyszukiwane słowa) lub zostali poważnie niezdolni do poprawy swojego zachowania, mieli współczynniki losowe 8,5 (przedział ufności 95%, 1,8 do 40,1) i 3,1 (przedział ufności 95%, 1,2 do 8.2), dla kolejnych działań dyscyplinarnych. Nieprofesjonalne zachowanie związane z niepokojem, brakiem bezpieczeństwa lub nerwowym (trzy lub więcej wyszukiwane słowa) zbliżyło się do istotności statystycznej (P = 0,06).
Inne analizy
Główna zmienna prognostyczna, ogólna nieprofesjonalna ocena, pozostała w znacznym stopniu związana z działaniami dyscyplinarnymi, gdy była analizowana w ramach podgrup. Zdyscyplinowani lekarze porównani zostali z lekarzami kontrolnymi w połączeniu ze specjalnością (iloraz szans, 3,1; 95-procentowy przedział ufności, od 1,8 do 5,3), a lekarze kontrolujący nie dorównali specjalnością (iloraz szans, 3,1; przedział ufności 95%, 1,7 do 5,8), a także lekarzy stratyfikowanych według roku ukończenia studiów – 1970 do 1979 (iloraz szans, 2,9; przedział ufności 95%, 1,6 do 5,2) i 1980 do 1999 (iloraz szans, 3,5; przedział ufności 95%, 1,6 do 7,7). Dwie zmienne (licencjackie nauki GPA i z score w części NBME I i USMLE Step 1) zostały usunięte z ostatecznego modelu, ponieważ brakowało tych zmiennych dla prawie 30 procent badanych osób. Gdyby dwie zmienne pozostały w ostatecznym modelu, nie byłyby powiązane z działaniem dyscyplinarnym (iloraz szans dla studiów licencjackich GPA, 0,8; przedział ufności 95%, 0,4 do 1,5; iloraz szans dla wartości z dla części NBME I i USMLE Testy na płytce stopnia, 0,9; przedział ufności 95%, 0,6 do 1,3). Jednakże utrzymałoby się skojarzenie ogólnego nieprofesjonalnego ratingu z działaniami dyscyplinarnymi (iloraz szans, 5,2; przedział ufności 95%, 2,6 do 10,1).
Tabela 5. Tabela 5. Porównanie dystrybucji specjalności wśród zdyscyplinowanych lekarzy z tymi spośród wszystkich absolwentów trzech szkół medycznych. Porównanie rozmieszczenia specjalności wśród zdyscyplinowanych lekarzy z tym wśród absolwentów trzech szkół medycznych przedstawiono w Tabeli 5. Specjalizacje w zakresie praktyk rodzinnych i położnictwa i ginekologii były nadreprezentowane wśród lekarzy dyscyplinujących, a pediatria była niedostatecznie reprezentowana.
Absolwenci UCSF, którzy zostali zdyscyplinowani poza Kalifornią i byli uczestnikami tego badania, byli podobni do wcześniej zgłoszonych absolwentów UCSF, którzy byli zdyscyplinowani w ramach California7: analizy chi-kwadrat nie wykazały żadnej różnicy między tymi dwiema grupami pod względem rozkładu płci (P = 0,11) , częstotliwość nieprofesjonalnych zachowań (brak lub ślad vs
[więcej w: licówki bez szlifowania warszawa, usg kolana wrocław, jak wygląda półpasiec zdjęcia ]
[patrz też: lekarz rodzinny specjalizacja, terapia dzieci i młodzieży, szkoły rodzenia ]